رسانههای داخلی و پیامهای ارسالی مخاطبان به ایراناینترنشنال از بروز اختلال در سامانههای بانکی کشور خبر دادهاند. شرکت خدمات انفورماتیک، وابسته به بانک مرکزی جمهوری اسلامی، اعلام کرد اختلال در «سامانههای کارتمحور» بانکهای ملی، صادرات و تجارت ناشی از حملات سایبری است.
جزییات بیشتر در گفتوگو با نیما اکبرپور، کارشناس فناوری