محمد تقوی، ایراناینترنشنال در برنامه هتتریک درباره عملکرد تیم ملی برابر بلژیک گفت: «بسیاری از بازیکنان تیم ملی در زمان کیروش در تیم ملی حضور داشتند و قلعهنویی به تاکتیکی برگشت که این بازیکنان در زمان کیروش آن را به خوبی اجرا میکردند و توانستند تمام فضاها را ببندد.»