شرکت خدمات انفورماتیک از حمله سایبری به زیرساختهای بانکهای ملی، صادرات و تجارت و قطع خدمات مرتبط با کارت های بانکی خبر داد.
مهدی صارمیفر، روزنامهنگار تکنولوژی گفت: چنین عملیاتی معمولا برای نشت اطلاعات انجام میشود و چه بسا دادههای کاربران نیز از بین رفته است.