با وجود ممنوعیت ورود پرچم شیر و خورشید به ورزشگاههای جام جهانی از سوی فیفا، شماری از ایرانیان حاضر در لسآنجلس که برای تماشای دیدار تیمهای ملی ایران و بلژیک به ورزشگاه سوفای رفته بودند، این پرچم را با خود به داخل استادیوم بردند.
گزارش رضا محدث، خبرنگار ایراناینترنشنال