به رغم تهدید دوباره ترامپ به حمله به ایران، معاون اول او خبر داد جمهوری اسلامی با بازگشت بازرسان آژانس موافقت کرده. واشینگتن هم تحریمهای نفت ایران را ۶۰ روز تعلیق کرد. به نظر میرسد تهران به این نتیجه رسیده که ترامپ به یک دلیل فعلا به جنگ باز نمیگردد.
گزارشی از مجتبا پورمحسن